BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 10, 2010

^^kenangan itu indah^^

sesaje je nk share pic zman batu-bata..
kl nk upload kt fb alamaknye kucing bertelur la..

nur atikah,tra atirah

time nie ms kt cc..kt mane,buat ape n tingkatan bape aku mmg dh xingt..okek!! lupakan berbalik pd cerita asal utk aku meng-introduce my bff nie...

meh2 nk cite ckt psl tra atirah nie..
-seorg kwn yg amt supportive..menyokong bnd yg
xsepatutnye disokong..tp yg 2 la aku suka..hehe
-sgt byk la cakap orgnye..kl ckp koma xde..noktah pn terbang ntah kemana..
-awek kpd farhan nie..ade habit yg agk luar biasa..iaitu suka sgt "JATUH" ..xkire la jatuh longkang ke..jatuh tangga ke..jatuh bus ke..jatuh
cinta ke..memang ratu ler..nk ckp badi cm kasar sgt kn..hahahah..tp 2 la kelainan kwn aku sorg nie..

dieya hidayah,nur atikah..(again??)

ms nie kt bilik pengawas..kl xclap nk pilih blazer..huish mak aiii bilik ke sarang tkus buat fun fair nie..tp tmpt nie jugakla yg slalu jd port aku n dayah kl ponteng kelas..
hihih..antara kls yg slalu kami ponteng..kls bahasa melayu..kelas bahasa inggeris kekadang..est 2 jarang-jarang..kls sejarah mmg nk ponteng slalu tp takut kne ngudo pulok..


ok~~~ next:dieya hidayah...
-kami same2 pengawas ms skul men dlu,.myb d
isebabkn itu..aku byk spend ms ngn dayah..
-slalu berkepit smpai de yg terkompius..smpai bf
-f (boypren poreber) poreber kea??huhuhu aku pn leh tertukar...cerita nye mcm nie..die blh trtukar nama antara aku n dayah..die ingtkn aku nie dyah n dayah 2 tikah..2 katanya..aku bkn xnk percaya..tp kne berhati2..entah2 skali ngn tuan2 die trtukar..saje nk cover line xnk aku terase kot..aiisshh nie nk emo nie..huhuhu..
-sgt suka lelaki yg chubby2 dgn erti kata yg kasar gemuk la senang cite..tp bf die xdela gemuk aku tgk..hur
rmmm..:p

nur atikah (again..again..n again) hilda majid

picca nie agk baru..kl xsilap thn 2009 kot..time nie baraya umh dieya hidayah..
ayyooo tudungku n baju agak xmatching..ma
cammana aku bleh xperasan nie..hayyoo..
orait teruskan cerita seterusnye~~

n da last one:hilda majid...
-aku knl hilda majid nie ms ketinggian die 25cm n berat die 15kg..uisshh lame 2..hingga skrg ketinggian die dh cecah 150kg n berat 43kg..(nie anggran aku la..kl terlebih or terkurang harap maaf le yea)..
-nie la peneman aku skrg..nk pegi cc,atm dpn p
oli,pasar tani,pasar malam,pasar rabu,pasar ahad,mst aku ajak peneman aku nie..bkn ape sbb die la yg plg dekat ngn umh aku..heheh
-org pertama yg ajar aku buat kek batik..hahaha..
yg ajar aku minum milo panas..terbaik la kwn aku sorg nie..hihih
-haaa 1 lg..sgt runsing bile mukanye disinggahi jerawat..2 yg aku heran..pdhal xdela byk sgt jerawat yg aku tgk..kl nk cerita psl jerawat nie xtdo aku mlm nie..nt kte post yg baru psl jerawat k..blm cite kwn aku yg mmg hobi ms lapang suka
picit jerawat..yg basuh muka ngn pencuci luka dettol..mjurla xde yg cuci muka dgn klorok..aisshh mcm2..
-p/s 2 hilda majid:jerawat 2 singgah berehat kejap
je kt muka 2..seminggu dua nt die hilang la..so jgnla risau sgt ok smpai nk g new york skin solution..tp kl nk g ajak aku skali..hihihi

huh..agak pnjang lebar penjelasanku diatas..sori sgt kl korg terase ngn ayat2 cinta aku 2..aku xde niat nk describe korng mcm 2 cm nie..jus fo
r fun jer utk aku penuhkan page blog aku nie..:)

chop..chop..saje nk bg ucapan heheh..
terime kasih sbb sudi jd kwn aku..wlpn aku akui byk bnd aku susahkan korg dulu..sampai kite gaduh2..sori byk2 k..sekali lg aku nk mintak m
aaf banyak2 kl aku ade buat salah ke..ape ke..waaa ttbe touchim..hukhukhuk..bkn ape weii..ssh nk cr kwn skrg nie..kl ade pn xde yg cm korg..

ok..stop touchim2..:P

picca2 dibawah ini sahaja yg mampu di upload..picca lain akn diupload dlm ms 48jam..line teramat la slow..mungkin terkena demam panas sbb 2,3ari asyik ujan jer..kl dibandingkan dgn kura2 mmg kura2 akn menang..bkn stakat line brdbnd yg slow..penyakit slow nie berjangkit ke line hp..byk msg2 yg dihantar pending..mungkin juga tersekat di dahan2 pokok sebelum merentasi laut cina selatan untuk smpai ke sabah sarawak..mungkin juga sedang bermandi manda di pantai odec belakang ums~~

~~love
u all~~
~~mmmuu
aaxx~~

dari belakang sebelah kiri: syawal hanaf,tra atirah
dpn dr kiri: ruziela,me

ada sinar kebahagian menuju ke arahku..:)


dari kiri: atirah,wan khadijah,liyana nordin,cikgu pj,hidayah,hilda..

sesuai utk dijadikan model iklan colgate,darlie,safi,mukmin ataupun jenama tesco..blh hubungi sy jika berminat..:P
model kami bertaraf amber chia..cuma lebih sopan dgn bertudung..semua single but not available..
jamuan koperasi..bbq menjadi hidangan kami pd malam itu..
kami diundang sebagai ajk koperasi yg tidak diiktiraf..
~~harap maklum..terima kasih~~

0 comments: