BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 10, 2010

Terkompius

"ma,jom kite pose esk" tu lah kata-kata aku pd jam 9.00 mlm semlm..huhuhuh
beria2 giler nk pose smpai semua org aku ajak pose..
bkn ape..sbnrnye nk suh tmn aku pose ganti heheh

jam 2 pg..sedang aku asyik bermuka buku..
tiba2 je terbunyi smthng yg kureng enak didengari...
arrgghhh die dtg lg..
xkeruan aku dibuatnye..
"LAPAR"
aku postpone utk ke dapur..
ish xleh jd nie nk tdo pn xleh..
bgn la aku ngn my sis trus ke dapur dgn harapan yg tinggi setinggi gunung kinabalu agaknye2
untuk menjamu selera..
menu yg ade dlm kepale aku megi..megi..megi..

bermula la misi kami mencari megi yg disorok oleh my mum nie..
dlm almari brg,almari pggan mgkuk,dlm balang beras,dlm peti,kt tmpt smpan bnd kering..
sume kami cr..
uishh sadis giler sbb xjmpe..
yg ade hanya baulu bunga n pisang
tp bnd 2 xcukup..
bermula la tekad baru dgn yakinnye aku ckp xjd pose..

jam 6.30 pg..bgn la smyg subuh..
n then cm bese tito ler..
kol10 aku jga tido balik..
akhrnye kol12.30 jugak aku bgn n mnd..hahahah
ttbe berkobar2 rase nk pose balik..
yee aku tekad ingin meneruskan puasaku sbb jam ms 2 kol1..
lg 6jam nk bukak pose..

dlm kol2 td..ttbe je aku teringat smthng..
OMG!! lupaaa!!!
lupa yg aku minum air lps myg subuh 2..
ya allah..mjur aku teringat kl x sia-sia puasa aku ari nie..
lps je teringat mnum air pg td trus aku bukak puasa tanpa pengetahuan mereka ber2..
hahahah


p/s- sgt berselera mkn kerabu jantung pisang,ayam pedas n 1 lg mskn xpasti pe namenye..ikan tp kuah kuning..hahahah..



0 comments: